दिदिले बहिनिलाई त्यस्ताे के लेखेकाे थियाे चिठिमा जसले गर्दा बहिनिकाे जिन्दगी पुरै बदलीयाे………….

याे एउटा दिदिले बहिनिलाई लेखेकाे दर्दानक कुरा थियाे जुसले गरदा बहिनिकाे पुरै जिन्दगीनै बदलीिदएकाे छ । अाखीर
त्याे चिठिमा दिदिले बहिनिलाई के लेखेकाे थियाे र बहिनिकाे पुरै जिन्दगी नै बदलीएकाे छ । याे भारतकाे लखनउमा बस्ने
एक दिदिले बहिनिलाई लेखेकाे दर्दानक चिठी हाे । भारतकाे लखनउमा शहरमा बस्ने बहिनिलाई दिदिले चिठीमा याे
लेखेकाे थियाे । प्रिय मेराे बहिनि तिमिलाई मेलै पढाउनकाे निम्ति बा अामा संग भएकाे जे जती सम्पती जग्गा जमीन घरहरू
साहुकाेमा राखेर तिमीलाई पढाउनकाे निम्ति सबै जिन्दगी नै दाउमा राखेर केबल तिम्राे निम्ती हामीले केही नसाेची सबै

पैसा खरच गरेका छाै । त्यस कारणा तिमिले याे कुरा बुझेकाे छाै भन्ने मलाई लागेकाे थियाे तर म सुन्छु अाजभाेली तिमि
पढाई भन्दा पनि अरू कुराहरूमा ध्यान दिन्छाै रे धेरै केटाहरू संग मात्र हिडछाै रे अनी गाजा, चुराेट खान थालेकाे छाै रे
पढाई तिर तिम्राे त्यती ध्यान छैन रे याे कुराहरू सुन्दा मलाइ धेरै नही दुख लागेकाे छ । याे कुराहरूले मलाई एक दम पिडा
बनाउकाे छ । केबल तिम्राे निम्ति भनेर मैले याे सबै थाेक राखेर भए पनि पैसाहरू खरच गरेर तिम्राे सुनाैलाे भविस्यकाे
निम्ती हामीले हाम्राे जिन्दगी नही दाउमा राखेर याे सब थाेक गरेका छाै तिमले याे सबै कुराहरू बझछाै भन्ने मलाइ विस्वास
लागेकाे थियाे र तिमि प्रती मेराे धेरै नही अाश पनि थियाे । तर अाज म छिया छिया भएकाे छु तिम्राे याे ब्यबहारहरू सुनेर ।

मेलै त केबल तिम्राे सुनाैलाे भविस्य भइ हामी सबैकाे याे समस्या हरू बाट सायदै मुक्त हुन सक्िन्छ भन्ने अाश थियाे तर
अाज मेराे त्याे सबै अाश हरू चकना चुर भएकाे छ । मनहरू छियाछिया भएकाेछ सिसा जस्ताे गरी याे जिन्दगी फाटेकाे
छ । मेराे सबै दुख हरू अाज खेर गएकाे छ । मेराे मनहरू अाज धरधरी रूएकाे छ । सायदै याे सबै कुराहरू पढेर तिमिले
मेराे मनकाे कुराहरू बुझेर सहि बाटाेमा हिडछाै भन्ने मलाइ अाश पनि मरिसकेकाे छ । तर पनि के गरनु ज जस्ताे सुकै भए
पनि तिमि मेराे नाता र रगले बहिनी हाै तिमिलाइ म यति कुराहरू भन्न बाहेक अरू केही पनि सक्दिन । यदी भन्दै तिम्राे
अभागी दुखी बहिनी ।

प्रतिक्रिया दिनुहोस